Menu
Your Cart

Cauciuc moto 70/100-17 VRM-500, TT 40M, Enduro, Vee Rubber

Cauciuc moto 70/100-17 VRM-500, TT 40M, Enduro, Vee Rubber
Cauciuc moto 70/100-17 VRM-500, TT 40M, Enduro, Vee Rubber
Stoc epuizat
Cauciuc moto 70/100-17 VRM-500, TT 40M, Enduro, Vee Rubber
Cauciuc moto 70/100-17 VRM-500, TT 40M, Enduro, Vee Rubber
Cauciuc moto 70/100-17 VRM-500, TT 40M, Enduro, Vee Rubber
  • Stock: Stoc epuizat
  • Model: VRM-500
224,00 Lei
/buc

Anvelopa VRM-500 70/100-17 este destinată motocicletelor de motocross, enduro și GNCC, fiind special creată pentru a oferi performanță excelentă pe terenuri intermediare și moi.

Aceasta este o alegere fiabilă pentru motocicliștii care au nevoie de durabilitate și tracțiune în condiții dificile de teren.

Descriere

Dimensiuni:

    70/100-17:

    70: Aceasta reprezintă lățimea anvelopei, în milimetri. Deci, anvelopa are o lățime de 70 mm.

    100: Acesta este raportul între înălțimea peretelui lateral și lățimea anvelopei. În acest caz, înălțimea peretelui lateral va fi 100% din lățimea anvelopei, adică 70 mm.

    Prin urmare, înălțimea totală a anvelopei va fi 70 mm, iar profilul său va fi mai înalt.

    17: Aceasta este dimensiunea jantei pe care anvelopa se montează, măsurată în inch. Așadar, această anvelopă este concepută pentru jante cu diametrul de 17 inch.

      Tip de anvelopă:

      TT (Tubeless): Aceasta este o anvelopă fără cameră, ceea ce înseamnă că nu are nevoie de o cameră de aer internă.

      Este un tip de anvelopă modern, folosit pentru a preveni pierderile de aer și a oferi o protecție mai bună împotriva perforațiilor.

        Indice de viteză:

        40M: Aceasta se referă la capacitatea anvelopei de a rezista la viteze de până la 130 km/h (viteza maximă, indicată de litera M), iar 40 indică faptul că anvelopa este optimizată pentru motociclete de dimensiuni mai mici, care nu necesită viteze foarte mari.Totodată, anvelopa este concepută pentru a oferi performanță și siguranță la viteze moderate.

        Caracteristici tehnice principale:

          Designul intermediar al benzii de rulare:

          Anvelopa VRM-500 dispune de un design intermediar al benzii de rulare, ceea ce înseamnă că este potrivită pentru terenuri mixte, cum ar fi pajiștile ude, solurile argiloase sau pietrișul ușor.

          Acest design permite o aderență excelentă pe terenuri variabile, în timp ce asigură și un comportament echilibrat pe drumurile mai dure.

            Construcție cu perete lateral întărit:

            Un alt punct forte al acestei anvelope este peretele lateral întărit, care adaugă durabilitate și protecție suplimentară împotriva uzurii, iar acest lucru o face mai rezistentă pe terenuri dure, cum ar fi asfaltul sau pietrișul gros.

            Peretele lateral întărit ajută, de asemenea, la menținerea formei anvelopei pe măsură ce aceasta se află sub presiune, asigurând stabilitate pe traseele dificile.

              Compusul Tackee pentru aderență maximă:

              Anvelopa este disponibilă și în varianta Tackee, un compus specializat care îmbunătățește tracțiunea pe soluri dificile și pe terenuri alunecoase.

              Acest compus este ideal pentru condiții extreme în care aderența este esențială pentru a menține controlul, cum ar fi pe terenuri foarte umede sau nisipoase.

                Aplicabilitate pe mai multe tipuri de teren:

                Designul anvelopei permite utilizarea acesteia într-o gamă largă de condiții de teren, inclusiv pe terenuri intermediare și moi, fiind ideală pentru motocross, enduro și GNCC.

                Aceasta se comportă foarte bine pe trasee unde condițiile de sol se schimbă frecvent și oferă performanță constantă în timpul competițiilor sau sesiunilor de antrenament.

                  Modele disponibile:

                  MX (Motocross): Anvelopa este optimizată pentru utilizare pe pistele de motocross, unde performanța și tracțiunea sunt esențiale.

                  GNCC: Special concepută pentru cursele de cross-country (GNCC), anvelopa este ideală pentru a face față terenurilor dur, noroios și variat, întâlnite în aceste competiții.

                  Avantaje:

                  Durabilitate: Compusul robust și designul atent gândit fac din VRM-500 o alegere de lungă durată pentru motocicliștii care se confruntă cu terenuri dificile.

                  Performanță pe teren variabil: Indiferent că este vorba despre un teren umed, pietros sau sărăcăcios în aderență, această anvelopă se va comporta excelent datorită designului intermediar și compusului Tackee.

                  Compatibilitate cu mai multe discipline: Datorită performanței excelente în condiții de motocross și enduro, această anvelopă este foarte versatilă, acoperind o gamă largă de utilizări, inclusiv GNCC și competiții similare.

                  Anvelopa VRM-500 70/100-17 este o alegere de top pentru motocicliștii care doresc o performanță excelentă pe terenuri variate.

                  Fie că o folosești în motocross, enduro sau pentru curse de GNCC, aceasta oferă tracțiune superioară și durabilitate, fiind un partener ideal în condiții dificile.

                  Disponibilitatea în compusul Tackee o face extrem de versatilă în diverse medii, iar construcția sa întărită garantează fiabilitate și siguranță.

                  Spune-ţi opinia

                  Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
                  Rău Bun
                  În momentul accesării site-ului agroverde.ro, se utilizeaza cookie pentru a vă oferi o navigare mai uşoară pe site.
                  Mai multe detalii despre cookie puteți găsi aici: Politica de utilizare Cookie